Προετοιμαστε Το Σωμα Σας Για Την Εγκυμοσυνη

Προετοιμάστε το Σώμα σας για την Εγκυμοσύνη

Η καλή διατροφή και η τακτική σωματική άσκηση αποτελούν εν γένει σημαντικές παραμέτρους ενός υγιεινού τρόπου ζωής, πόσο μάλλον όταν προσπαθείτε να μείνετε έγκυος. Εάν προγραμματίζετε να αποκτήσετε παιδί, σίγουρα θέλετε να διασφαλίσετε ότι το σώμα σας είναι προετοιμασμένο.

ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΟΨΩ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΥΛΛΗΨΗ;

Εάν λαμβάνετε αντισυλληπτικό χάπι, είναι καλύτερα να το διακόψετε αφού ολοκληρώσετε ένα πλήρη κύκλο αντισύλληψης. Η περίοδός σας μπορεί να επανέλθει σε δύο έως τέσσερις εβδομάδες ή μπορεί να χρειαστούν μερικοί μήνες. Η συνήθης σύσταση είναι να περιμένετε μέχρι να έχετε μια φυσιολογική περίοδο προτού ξεκινήσετε την προσπάθειά σας για παιδί. Μην ανησυχήσετε εάν μείνετε έγκυος αμέσως μετά τη διακοπή του αντισυλληπτικού χαπιού. Κάτι τέτοιο δεν θα βλάψει το μωρό σας. Το ίδιο ισχύει και εάν μείνετε έγκυος κατά τη διάρκεια του διαστήματος που λαμβάνετε το χάπι.

Εφόσον ακολουθείτε μεθόδους αντισύλληψης όπως είναι το ανδρικό και γυναικείο προφυλακτικό, το τραχηλικό κάλυμμα, το διάφραγμα ή φυσικές μεθόδους αντισύλληψης, μπορείτε νε ξεκινήσετε τις προσπάθειές σας αμέσως μετά τη διακοπή τους.

ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΣΚΗΣΗ;

Το υπερβάλλον σωματικό βάρος μπορεί να μειώσει σημαντικά τη γονιμότητά σας. Εάν προσπαθείτε να αποκτήσετε παιδί, ίσως είναι καλή ιδέα, τόσο εσείς όσο και ο σύντροφός σας, να αποκτήσετε πρώτα ένα υγιές σωματικό βάρος.

Η τακτική άσκηση – σε συνδυασμό με την υγιεινή διατροφή – αποτελεί έναν από τους καλύτερους τρόπους απώλειας βάρους. Η άσκηση βοηθά επίσης στη βελτίωση της λίμπιντο. Συνεπώς, εάν κάποιος από τους δύο σας δεν αθλείται τακτικά, τώρα ήρθε η ώρα!

Τριάντα λεπτά μέτριας άσκησης την ημέρα, 4-5 φορές την εβδομάδα είναι αρκετά. Απλώς μην το παρακάνετε. Η υπερβολικά έντονη άσκηση μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη γονιμότητα.

ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΜΟΥ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΤΗ ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΜΟΥ;

Η  υιοθέτηση μιας ισορροπημένης διατροφής και η διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους μπορεί να κάνουν μεγάλη διαφορά. Τόσο οι παχύσαρκες όσο και οι λιποβαρής γυναίκες αργούν περισσότερο να συλλάβουν.

Οι παχύσαρκες γυναίκες έχουν περισσότερες πιθανότητες να παρουσιάσουν διαταραχές της εμμήνου ρύσεως και μειωμένη γονιμότητα, καθώς και αυξημένο κίνδυνο αποβολής. Στους άνδρες, η παχυσαρκία σχετίζεται με διαταραχές παραμέτρων του σπέρματος (μπορεί να επηρεάσει την κινητικότητα, το σχήμα και την ταχύτητα των σπερματοζωαρίων) και ενδέχεται να επηρεάσει δυσμενώς τη γονιμότητα.

Εάν πρέπει να χάσετε βάρος, ξεκινήστε να τρώτε περισσότερα φρέσκα φρούτα και λαχανικά. Έτσι θα προσλαμβάνετε λιγότερες θερμίδες, ενώ ταυτόχρονα θα αυξήσετε την πρόσληψη των θρεπτικών στοιχείων που χρειάζεται ο οργανισμός σας.

ΕΙΜΑΙ ΑΓΧΩΜΕΝΗ. ΜΠΟΡΕΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΕΓΚΥΟΣ;

Η προσπάθεια για απόκτηση παιδιού μπορεί να είναι μια συναισθηματικά επιβαρυντική (και ορισμένες φορές αγχωτική) περίοδος, ωστόσο η εκμάθηση τρόπων χαλάρωσης μπορεί πράγματι να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να μείνετε έγκυος.

Καθώς το άγχος μπορεί να επηρεάσει την ωορρηξία και να μειώσει τη λίμπιντο, είναι σημαντικό να προσπαθήσετε να είστε ήρεμη. Ο διαλογισμός, οι ασκήσεις αναπνοής, η γιόγκα – ή η απλή κουβέντα με κάποιο έμπιστο φίλο/η ή μέλος της οικογένειας μπορούν να βοηθήσουν.

Μερικές γυναίκες επιθυμούν τόσο πολύ να αποκτήσουν παιδί, με αποτέλεσμα να μην σκέφτονται τίποτε άλλο. Εάν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία βρείτε λίγο χρόνο για διασκέδαση – περάστε χρόνο με τους φίλους σας, πηγαίνετε διακοπές ή εγγραφείτε σε αυτή την τάξη που τόσο καιρό θέλατε.

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΠΝΙΖΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΙΝΩ ΕΝΑ ΠΟΤΟ – ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΤΩΡΑ Ή ΟΤΑΝ ΜΕΙΝΩ ΕΓΚΥΟΣ;

Εάν προσπαθείτε να αποκτήσετε παιδί, είναι καλύτερα να διακόψετε το κάπνισμα και την κατανάλωση αλκοόλ άμεσα. Να θυμάστε ότι οι περισσότερες γυναίκες είναι ήδη δύο εβδομάδων έγκυες όταν κάνουν το τεστ εγκυμοσύνης ή αναγνωρίζουν τα σημάδια της εγκυμοσύνης. Καθώς οι πρώτες αυτές εβδομάδες είναι κρίσιμες για την ανάπτυξη του εμβρύου, είναι σημαντικό να είστε όσο πιο υγιής γίνεται.

ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΛΗΨΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΦΥΛΛΙΚΟΥ ΟΞΕΩΣ

Η λήψη συμπληρωμάτων φυλλικού οξέος συστήνεται από τη στιγμή που ξεκινάτε την προσπάθειά σας για παιδί. Το φυλλικό οξύ είναι πολύ σημαντικό για την ανάπτυξη ενός υγιούς εμβρύου, καθώς μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο εμφάνισης ανωμαλιών του νευρικού σωλήνα, όπως η δισχιδής ράχη.

Συστήνεται στις γυναίκες η ημερήσια λήψη 400 μικρογραμμαρίων συμπληρώματος φυλλικού οξέος από τη στιγμή που ξεκινούν τις προσπάθειες σύλληψης, ενώ η λήψη της δόσης αυτής πρέπει να συνεχιστεί για τις πρώτες 12 εβδομάδες της κύησης, διάστημα κατά το οποίο αναπτύσσεται η σπονδυλική στήλη του παιδιού.

Τα δισκία φυλλικού οξέος μπορείτε να τα προμηθευτείτε από μεγάλα σουπερμάρκετ, καταστήματα ειδών υγιεινής διατροφής, φαρμακεία ή μέσω συνταγογράφησης από τον οικογενειακό σας γιατρό. Ρωτήστε το γιατρό σας ή το φαρμακοποιό σας για περισσότερες πληροφορίες.

ΔΕΝ ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ. ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΥΤΟ;

 

Η έλλειψη ύπνου μπορεί να επηρεάσει τη διάθεσή σας και να εντείνει το άγχος σας. Ορισμένες συμβουλές για ποιοτικό ύπνο: αποφεύγετε την κατανάλωση αλκοόλ πριν από την κατάκλιση, προσπαθείτε να πηγαίνετε για ύπνο μια λογική ώρα, αποφεύγετε τα βαριά γεύματα πριν ξαπλώσετε και περιορίστε τις δραστηριότητες του κρεβατιού σε σεξουαλική επαφή και ύπνο!

Η ΤΑΧΥΤΕΡΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ Νεα Σειρα
Προϊοντων
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ
ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ
ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΤΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ
ΜΟΥ ΡΟΛΟΪ